AMD prezinta tehnologia TressFX

amd ati AMD prezinta tehnologia TressFX

Pentru a-si valorifica puterea de procesare prezenta in GPU-urile de ultima generatie, AMD a pus la punct, in colaborare cu Crystal Dyn

amics, tehnologia TressFX. Aceasta, implementata in noul joc din seria Tomb Raider (si oferit impreuna cu anumite placi video Radeon), asigura un aspect mult mai real al parului Larei.

Totul se face prin DirectCompute si tehnologii mai vechi de la AMD (Order Independent Transparency si Per-Pixel Linked-List), transformand fiecare fir de par intr-un sir de puncte interconectate, ce pot fi ulterior supuse regulilor fizicii. Astfel, parul este afectat de inertie, gravitatie, vant, ploaie, si coliziune cu el insusi sau cu alte obiecte.

Si se comporta ca in realitate. Iar rezultatele se vad. AMD ne recomanda placile video cu arhitectura GCN (Graphics Core Next) pentru a ne bucura de TressFX. Dar, pentru ca vorbim despre DirectCompute, recunoaste ca practic orice placa video DirectX11 poate renda aceste efecte, inclusiv GeForce-urile.
AMD TressFX AMD prezinta tehnologia TressFX

From: arenait.net

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s